Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

lauantai 5. lokakuuta 2013

Syysfiiliksillä :)

Moikka!

Täällä ollaan oikein mukavilla syysfiiliksillä :) Kuten olen jo maininnut moneen kertaan, rakastan kynttilöitä! Laskin tässä juuri, että minulla palaa tällä hetkellä sisällä 5 isoa kynttilää ja 9 tuikkua, ulkona 2 lyhtykynttilää, joten kynttilänvaloa riittää :) Ja kynttilöitä kuluu tässä torpassa..

Äiti toi minulle eilen kauniin kanervan, joka sai minut aloittamaan syyskoristelut myös ulos. Toinkin tänään Dreamsistä vaikka mitä ihanaa uutta kotiin ja muutamaa tässä voin jo vilauttaa, kuten tämä ihana iso roikkuva lyhty.




Vanhan lyhdyn, joka roikkui uuden paikalla etuovella, laskin alas kanervan viereen. Löysin kaapin kätköistä vielä kauniin valkoisen ruukun, joten nyt ne sopii kauniisti yhteen.



 Siinä hieman sisäkuvia minun kynttilämerestäni :) Nyt taidan käpertyä lämpöisen viltin alle sohvalle, nauttia kuumaa kaakaota ja katsoa jonkun hyvän leffan lauantai-illan kunniaksi. Huomena sitten ulkoillaan, kun pojalla on jalkapalloturnaus ja minäkin olen lupautunut kioskiin myymään :) Futismamman velvollisuuksia, mutta oikein mukavia sellaisia!
Ps. Toin tänään liikkeeltä myös muuta mukavaa, mutta niistä seuraavassa postauksessa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3