Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

perjantai 25. lokakuuta 2013

Heipsis!!

Kuinka pienet asiat voikaan tehdä niin onnelliseksi? Tänään on ollut aivan ihana päivä!! Reipas ja kiireinen päivä töissä, ALE lähtenyt täysillä käyntiin Dreamsissä sekä uudet ihanat Riverdalen hyllyt saapuivat tänään, päästiin äitin kanssa laittamaan liikettä uusiksi :)

Kuumekin on viimein helpottanut ja töiden jälkeen kurvasin ruokakauppaan ostamaan kaapit täyteen. Kassalla ennen minua olleella naisella oli kauniit ruusut ostoskärryssä ja en voinut vastustaa kiusausta. Minä, jolla ei koskaan ole eläviä kukkia, päätin palkita itseni kauniilla ruusukimpulla!! Koko viikon jaksanut töissä kuumeesta huolimatta, joten olin kai ne ansainnut :)



Sain sitten vielä illalla viimein siivottua kodinkin, joten sen kunniaksi laitoin Riviera Maisonin uudet, ihanaiset tähtilyhdyt keittiön pöydälle ja ripottelin tarjottimelle vielä RM Winter Stars koristeita :) Kuvat eivät tuo oikeutta, voi kun saisin joulupukilta kunnollisen kameran, niin saisin tännekin parempia kuvia aikaiseksi. Jos en vielä ole tarpeeksi usein hehkuttanut, niin nämä puhtaan valkoiset tähtiunelmat ovat kyllä kauneimmat lyhdyt joita olen koskaan nähnyt <3







Jos ei vielä ollut tarpeeksi ihana päivä, niin voi mikä kruunaus, sain mun pienen murun kotiin syyslomareissultansa! Toivotin pojan tervetulleeksi kynttilöin ja tervehdyksellä, jonka olin rustannut eteisen liitutauluun <3 Aivan hangonkeksinä oli poika, kun olin hänelle "juhlat" järjestänyt! 
Ja pitäähän joka juhlissa musiikkia olla, joten tanssittiin turkkilaisen musan tahtiin ja poika näytti kuinka hienosti on jo oppinut laulun sanoja <3 






Näillä eväillä siis viikonloppuun, huomena vielä työpäivä ja sitten nautitaan parin päivän vapaista.
Ihanaa viikonloppua teille kaikille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3