Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

perjantai 14. helmikuuta 2014

Ajatuksissa ystävät

Heissan taasen!!

Se olisi perjantai-ilta taas ja monella alkanut viikonlopun vapaat. Minulla vielä huomena työpäivä, mutta illalla sitten tavataan paljon ystäviä ja lähdetään tanssimaan ysärin tahtiin :) En malta odottaa!!
Tänään ystävänpäivänä vietin illan kisastudion merkeissä rakkaan ystävän luona, jota näen aivan liian harvoin! Mutta onneksi ystävyys ei katso yhteisiä tunteja, vaan henkinen yhteys löytyy joka kerta kun näkee, vaikka aikaa kuluisikin välissä <3 Ja Leijonathan voitti taas, joten mahtava ilta siis!!

Tottakai ystävyys ollut tänään kovasti mielessä ja tullut mietittyä omia ystävyys-suhteita. Suurin osa minun ystävistäni ovat kulkeneet mukana jo todella pitkään, lapsuudesta ja teini-iästä saakka. Toki löytyy muutamia uudempiakin ystäviä, mutta vanhojen ystävien kesken on ihanaa, kun he todella tuntevat minut ja elämäni niin läpikotaisin, ettei asioita useinkaan tarvitse edes paljon selitellä.



Kun elin elämässä vaikeimpia aikoja muutama vuosi sitten, ystävät nousivat elämässä entistä tärkeimmiksi. Silloin sitä huomasi, ketkä kulkevat vierelläni, vaikka en aina olekaan oma paras itseni. Olen todella kiitollinen jokaiselle ystävälleni, jotka antoivat voimaa jaksaa eteenpäin, kun tuntui, että koko muu maailma oli sodassa minua vastaan. Vaikka totuushan tietysti oli, että minä olin sodassa ihan vain itseäni vastaan.

Ystävyyden voimalla ei siis ole rajoja. Siksi ystävänpäivä tulisi olla joka päivä!! Täytyy aina koittaa muistaa ystäviä ja näyttää heille, että he ovat tärkeitä. Ystävyys on lahja, jota tulee vaalia. Joten toivotan nyt tätäkin kautta kaikille ystävilleni aivan ihanaa ystävänpäivää ja tottakai jokaiselle lukijalle siellä koneiden takana <3 Te teette jokaisella kommentilla hymyn huulilleni ja annatte voimia jatkaa eteenpäin :)

    KIITOS YSTÄVÄT  <3  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3