Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

perjantai 18. huhtikuuta 2014

Aurinkoista pääsiäistä!!

Heissan!

Onko siellä rentouduttu pitkäperjantain kunniaksi? Täällä ainakin ollaan nautittu vapaasta täysin rinnoin, se aina niin ihana rauhallinen aamu ja kodin siivoilua ja laittelua. Kotiutin eilen Dreamsistä erään pitkään unelmoimani tuotteen, siitä innostuen tuli hinkattua keittiö putipuhtaaksi tänään ;) Mutta keittiö muutoksista toiseen kertaan, muuten tulee pitkä postaus taas..






Vietettiin tänään päivä isälläni, ihan vaan oleskellen ja rentoutuen, tuli sitten nukuttua parin tunnin päiväunetkin siinä sohvalla ja nukuttua univelkoja pois :) Mutta sitä vartenhan vapaat ovat, eikö vain? Poika jäi vaarin luokse, kun minulla on huomena vielä töitä ja illalla juhlitaan rakkaan ystäväni syntymäpäiviä <3




Kotiin tullessani oli pakko käydä pienellä lenkillä nauttimassa niin upeasta ja lämpöisestä ulkoilmasta, hieman oli pää jumissa vielä päiväunien jäljiltä, heh.. Mutta minä niiiin nautin keväästä ja kesän odotuksesta, rakastan aurinkoa ja lämpöä :)

Olen unelmoinut takapihalle paviljongin laittamisesta, mutta en ole mistään löytänyt oikean kokoista, joka mahtuisi tuohon meidän pikkupihaan.. Nyyh! En vielä kuitenkaan luovuta, jatkan etsintää.. Pitäisi olla 2,5m x 2,5m, mutta kaikki on 3m x 3m, mitä olen löytänyt.
Eli ajatukset jo kovasti kesän laittamisesta pihalle :) :)

Huomena Dreams siis auki 10-14, joten tänään oli tällainen "väli-vapaa", huomena töiden jälkeen jatketaan sitten pääsiäisen viettoa ystävien kesken <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3