Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

perjantai 6. joulukuuta 2013

Pappelina from Sweden

Näitä mattoja olen odotellut niin kotiin sekä Dreamsiin kuin kuuta nousevaa!!  Nimittäin aivan ihania ja superlaadukkaita PAPPELINAN mattoja :) :) Pappelina on täysin ruotsalainen yritys, joka valmistaa käsityönä upeita tuotteita ruotsalaisista raaka-aineista ja pitävät huolta myös tuotteidensa ekologisuudesta. Mallisto on todella laaja ja siihen voitte tutustua osoitteessa www.pappelina.com . Itse valitsin kotiin aivan ihanat Viggo Star matot, värinä Mud Metallic. Muovimatto sopii mainiosti keittiöön ja eteiseen, koska se on helppo pitää puhtaana ja kestää pitkään. Ja, näyttää hyvältä!!!

Eilen viimein sain siivottua ja laitettua uudet matot lattialle, hetihän minun piti jakaa teille nämä ihanuudet!!







Minä olen itse näin kovin "väritön", mutta Pappelinalta löytyy myös todella raikkaita ja värikkäitä mattoja, aivan upeilla kuoseilla. Minä tietysti valitsin tähtimatot, olen täysin hullaantunut kaikenlaisiin tähtijuttuihin, kuten muiden blogeja lukiessa olen huomannut, että niin ovat monet muutkin. 

Tulkaahan poikkeamaan Dreamsiin katsomaan näitä lähemmin, tulette varmasti ihastumaan!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3