Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

torstai 15. tammikuuta 2015

Aamu-uninen...

Huomenta!

Kun aina koitan ajatella positiivisesti, niin on se hyvä kun poika menee 8 kouluun ja minulle jää aamulla aikaa, vaikka kirjoitella tänne ;) Köhöm.. todellakaan en ole aamuihminen, ennemminkin illan virkku. Nämä loppuviikon aikaiset aamut eivät vain ole minun juttuni. Itse kun menee töihin joka päivä vasta klo10, niin eikös sitä voisi koululta anoa samaa ;)




Kuten muistaakseni jo mainitsin, joulun pyhinä meillä hajosi pyykinpesukone, joten oli pakko hankkia uusi. Uskollisesti se vanha minua olikin jo palvellut melkein 12vuotta, joten suotakoot lepo jo hänelle ;) Kun tulee uusi kone, on tietenkin hyvä hetki myös uudistaa hieman kylpyhuoneen ilmettä, eikö vain?






Nyt, kun muualla kodissa on vielä talvi, niin kylppärissä meillä turkoosi on pysynyt vahvana. Se tuo mieleen kesän ja meren, jotenkin raikas ja ihana, yhäkin. Nyt toin ripauksen vaaleanpunaista mukaan, koska on ollut mietinnässä, miten saisin pyykinpesuaineet nätisti esille. Aiemmin ne oli pyykkikaapissa, ylähyllyllä, pienelle ihmiselle (eli minulle...ei lapselle!) jotenkin hankalasti saatavilla. Pikkuvessassa on samaa sarjaa kori wc-papereille, joten tämä sopii minusta mainiosti! Rakkaudellahan sitä lapsen pyykit pestään ;)





Näin viime viikolla Lidlissä hauskannäköiset mehikasvit, jotka oli aivan pakko kotiuttaa. Saas nähdä onnistunko nuokin tappamaan, minulla, kun ei mikään pysy elossa. Jotenkin vain tuli sellainen olo, että elävää viherkasvia kaipaa näin talven keskelle tuomaan energiaa.
Toinen löysi tiensä kylppäriin :)

Nyt on aika alkaa valmistautumaan töihin, jossa ALE on kuumimmillaan ;) Tulkaahan moikkaamaan!

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3