Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Minun juhannukseni

Heippa!

Tämän juhannuksen olen viettänyt ilman pientä muruani ja täällä minä aamukahvia nyt nautin ja odottelen häntä kotiin <3 Kova on poika aina ollut "reissaamaan", mutta mikä näissä juhlapyhissä on, että se tuntuu jotenkin tyhjältä ilman lasta :( Johtuen ehkä osaltaan myös siitä, että tänä juhannuksena ei minulla ollut minkäänlaisia suunnitelmia ja mentiin ihan sellaisella fiilispohjalla.




Torstai-iltana grillattiin, kun siskoni pääsikin yllättäin töistä ajoissa kotiin ja päätettiin viettää yhteistä juhannusta hieman etuajassa :) Grillaushan se on se juhannuksen ydin, ainakin meillä, heh! Hyvä ruoka, parempi mieli -periaatteella!
Roni halusi tehdä taas tzazikia ja muutenkin autella tätiä ruoan laitossa, minä sain töiden jälkeen ottaa hieman rennommin ja hoidin vain oman lempparikohtani, pöydän kattauksen :) Minusta on ihana silloin tällöin laittaa pöytää vähän nätimmin kuin arjessa sitä ei yleensä kauheasti mieti, millaisia astioita sitä pöytään laittelee.





Ilma ei oikein kuitenkaan ollut meidän kanssa yhteistyössä, joten söimme tällä kertaa sisällä. Vettä kun alkoi sataa oikein kunnolla siinä vaiheessa, kun piti alkaa grillata. Onneksi on kaasugrilli ja siinä kansi :) Kun ei yhäkään sitä katettua terassiakaan ole...

Äitikin ilmestyi yllättäin kylään ja yhdessä söimme ja nautimme :) Juuri tämän takia rakastan asua täällä pikkukaupungissa, että voidaan kyläillä perheen kesken ihan tämän tästä, ilman ihmeempiä suunnitelmia. Monen ystävän elämää sivusta katsellen, jotka asuvat kauempana, kuinka vähän näkee perheitään, niin täytyy sanoa että olen niin onnellinen täällä <3





Perjantai aamu aloitettiin Ronin kanssa yhteisellä brunssilla, se on sellainen meidän vapaapäivien traditio. Yhdessä tehdään ja herkutellaan monipuolisella aamiaisella. Lähempänä puoltapäivää, kun äiti on niin kova nukkumaan ;) Sen jälkeen poika pisti minut kunnon treeniin, tunnin verran pelattiin takapihalla jalkapalloa :) Pyysinkin, että pitäisi huolen, että minä nyt pelaisin hänen kanssaan useammin, kun olen niin laiska urheilemaan, kuntoilu tulee siinä ihan sivussa :)



Puusaunan lämmitystä, ihanaa mökkitunnelmaa <3 


Poika lähti isälleen ja minä sain kutsun ystävän mökille grillailemaan ja saunomaan. Ihana, että juhannuksena pääsi edes vähän mökkitunnelmiin, se jotenkin vain kuuluu juhannukseen. Suurin unelmani on yhä oma kesämökki... jonakin päivänä sen vielä toteutan <3 Puusauna.. aaah.. mikä nautinto! Minä toimin saunan lämmittäjänä ja sainkin ihmeen kaupalla tulet yhdellä tulitikulla! Melkoinen virtoosi ;)







Yöksi saavuin kuitenkin kotiin ja täällä olen vain möllötellyt loppuajan. Eilen tein vähän töitäkin, kun KESÄ ALE alkaa Dreamsissä huomenna, niin lisäilin niitä tuotteita nettikauppaan yms. Tänään täytyy vielä jatkaa, mutta halusin suurimman osan tehdä eilen, jotta saan nauttia pojan kanssa olosta tänään :)

Oletteko muuten jo tutustuneet uuteen nettikauppaani, www.shopdreams.net , käykäähän tutustumassa :) Koko ajan lisäilen tuotteita sinne, mutta liikkeellä toki enemmän tarjolla.

Nyt jos alkaisi siivoilemaan, niin saisin viimein teille kuvia uudesta järjestyksestä olohuoneessa. Minä kun olin aivan varma, että otin kuvia jo, mutta mistään en löydä.. Joten, nyt hommiin!! Ihanaa sunnuntain jatkoa teille kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3