Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Kukkia ja aurinkoa

Moikka!

Täällä ollaan vietetty aivan ihanaa vapaapäivää :) Mikään kunnon helle ei ollut, mutta vaihtelevasti aurinko paisteli ja ihan lämmintä oli, niin että innostuin viimein hakemaan kesäkukat ja kuopsuttelemaan takapihan minipuutarhassani nyppien rikkaruohoja, istuttaen uusia kukkasia ja parturoiden pensasaitaan taas kunnon kulkuaukkoa :)



En ole koskaan ollut mikään viherpeukalo, mutta viime vuosina olen hieman alkanut kaipaamaan kukkia kesäisin pihalle piristämään. Useimmiten onnistun tappamaan kaiken, tai siis enhän se minä ole, vaan aurinko joka porottaa takapihalle koko päivän ;) Ainut, joka on ryhtynyt ystäväkseni on Kuunlilja, kestää hienosti vuodesta toiseen ja jaksaa nousta mullasta keväisin, vaikken mitenkään olisi alkua auttanutkaan. Juuri sellaiset kasvit sopii minulle!







Viime syksynä siirsin osan Kuunliljaani etupihalle, sekä maassa olevaan kukkapenkkiin, että isoon kukkalaatikkoon, hiljalleen ovat sielläkin alkaneet juurtua ja nousta penkistä :) Jei!

Tämän postauksen kuvat ovat ihanasta lumipallopensaasta meidän pihalta, otettu pari viikkoa sitten, kun se vielä kukki kauniisti :) Todella kaunis ollessaan kukassa, mutta kukkii keväisin vain muutaman viikon ja nyt kukat karisseet pihalle niin, että näyttää kuin lunta olisi satanut..





Kävimme äidin kanssa myös laittamassa papan ja enon haudalle kukat, sekin olisi pitänyt hoitaa jo ajat sitten, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä? Kerrankin sattui kiva keli vapaalle.

Aamupäivällä mulla kävi kotona sellainen imuri/pesuri kauppias, komia nuori miekkonen :) Kallis kuin mikä se vekotin, mutta puhdasta jälkeä tuli! Mahtavaa, sohva, sänky ja olohuoneen karvamatto puhdistettu ja aivan ilmaiseksi! Hyvää palvelua, sanon minä :) Joten, tänään on siis saatu sekä ulkoa että sisällä siivoiltua :)






Sen verran mullassa oltiin, että illalla pojan kanssa vielä saunaan menimme rentoutumaan, joten päivä sai myös ihanan lopun! Minä olen kova saunomaan ja mikään ei rentouta kuten kunnon löylyt! Huomena vielä vapaa, vaikkakin tukkuun meno Helsinkiin, mutta päätin yhdistää samalla päivää hieman ystävien kanssa Hesan kiertelyä :) Joten kiva päivä tulossa myös huomenna!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3