Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

lauantai 17. toukokuuta 2014

KESÄ!!!!

Viimein se on täällä!! Kesä nimittäin :) Ai että minä nautin, kun aurinko paistaa ja on OIKEASTI lämmin :) Tänään oli Kouvolan keskustassa jos jonkinmoista hulinaa, kun oli Kouvola -päivä, ravintolapäivä ja Lasten lauantai Manskilla. Töissä meni päivä ihanasti auringon loistaessa ikkunoista, minä olen taivaassa...
Vanha ystäväkin piipahti yllättäin Dreamsin ovesta sisään ja kyllä se on yksi ihana puoli työssäni, että tulee nähtyä monia vanhoja tuttuja, joihin ei muuten vain tule törmättyä :)






Töiden jälkeen suuntasimme terassille nauttimaan lämpöisestä päivästä ja ihmisvilinästä. Nyt tuntuu, että kesä on todellakin korkattu ja nyt vain nautitaan :) Yhdellä olusella vain käytiin ja sitten siirryttiin lasten kanssa jäätelökioskin jonoon, kesän eka pehmiskin tuli jo syötyä samalla kun nautittiin JVG:n vauhdikkaasta keikasta Manskilla. Ihania kesäbiisejä toisensa jälkeen! Ja niin tuli taas ikävä Alanyaan, viime reissulla kovasti kuunneltiin "Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin..." Jos nyt saisin mitä vain haluaisin, ottaisin 2 viikon äkkilähdön Alanyaan, toiseen kotiini maailmalla <3







Viikolla pojalla oli turnaus täällä Kouvolassa ja me siellä innokkaasti kannustamassa koko perheen voimin :) Minulla oli pitkästä aikaa kioskivuoro, joka sopii mulle kyllä hyvin, olen enempi sellanen toiminnan nainen. Mukana oli myös Ronin ykkösfani, pieni ihanainen Ewin-serkku <3







Nyt täytyy taas ilta painaa nettikaupan eteen töitä, jospa sen todellakin saisi jo pian siihen kuntoon, että kehtaisi alkaa mainostamaan sitä ;) Huomena kyllä meinaan nauttia upeasta säästä, vapaasta sekä Suomen pelistä. Nauttikaahan tekin näistä ihanista valoisista päivistä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3