Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

lauantai 10. toukokuuta 2014

Äitienpäivän odotusta..

Heissan!

Mukava lauantai ollut. Ensin töissä synttäriviikon viimeinen päivä ja  kova hulina oli koko päivän :) Viikon mittaan saanut niin paljon positiivista palautetta asiakkailta, että niiden tuomalla voimalla jaksaa taas pitkälle! Kuten olen jo monesti sanonut, minulla on kyllä maailman ihanimmat asiakkaat <3

Sain upeita tuoksuliljoja eräältä ihanalta asiakkaalta :) 




















Tänään töiden jälkeen viikon kauppaostosten hoito, nälkäisenä tottakai, joka on aina yhtä viisas valinta ;) Tarkoittaa siis sitä, että 4 kassiakaan ei riittänyt ostoksille.. Kaikkea mahdollista teki mieli!
Pian sainkin ihanaa seuraa Suomen peliä katsomaan, 2 vahvaa leijona naista yritti kaikkensa kannustaa Suomen leijonat voittoon, tällä kertaa tuloksetta. Jatkamme yritystä huomena.






Samalla nautiskeltiin pitkästä aikaa tortilloja, ja muutama sihijuoma pelin ohessa. Poika ei peliä jaksanut katsella, vaan jalkapallon pariin se oli pihalle taas päästävä :) On se ihana, kun on noin kova intohimo, ei sitä voi tietenkään estellä <3





Rentoa lauantaita siis vietelty ihanasti läheisten seurassa, pian vielä Euroviisujen valvojaiset ja sitten pää tyynyyn odottelemaan äitienpäivän aamua <3 Roni on pitkin viikkoa harjoitellut kahvin keittoa, että osaa tehdä äitille aamiaisen sänkyyn yksin, voi mun pientä elämäni valoa <3

Huomenna suunnataan äitienpäivä lounaalle minun äidin luokse, ihanaa päästä äidin herkkupöydän ääreen :) Oikein ihanaa äitienpäivää myös teille kaikille, nauttikaa, herkutelkaa ja rentoutukaa :)

2 kommenttia:

  1. Olipa herkullisen näköistä peli evästä siellä ollut :) Ihania astioita!! Oikein hyvää äitienpäivää myös sulle ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Ei kerrota kelleen, että noi astiat on RM jouluvalikoimaa ;) Mutta mä niin tykkään niistä!

      Poista

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3