Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

lauantai 15. elokuuta 2015

It´s all about the Dream

Heissan :)

Kesä vie mennessään, viimein on saatu nauttia myös kesäisistä keleistä. Kotona kuvaukset ja muutenkin kodin laitto jäänyt hieman, nyt pitää nauttia ulkona niin paljon kuin ehtii! Mutta jotain kivaa olen sisälläkin saanut aikaiseksi, jo muutama viikko sitten..

Angels & Dreams <3 



Jo pari vuotta olen Sisustusliike Dreamsin puitteissa tuunaillut  vanhoja ikkunoita muille, mutta itselleni en vain ole saanut aikaiseksi. Enkä ennen tätä tiennyt, millaisen haluaisin. Mutta sitten sain puhelun vanhalta tuttavalta, joka tarjosi minulle niiiiiin söpöjä pieniä ikkunoita, että hullaannuin täysin! Juuri tämän minä tahdon omaan kotiini <3



Riviera Maison Rustic Rattan Cachepot M, 32,95€
Lisätietoja täältä. 




Ikkuna jo itsessään on niin kaunis, että en edes tehnyt sille mitään. Putsasin vain ja lisäsin tekstin. Ikkunan ympärille piti koota rauhoittava asetelma, joka sopii valkoiseen makuuhuoneeseen. Ja niin kaunis siitä tulikin, vaikka itse sanonkin ;)




Monesti illalla vain hetken tuijotan tuota senkin päällystä ja nautin, ah, juuri minun näköinen! Kuvia muokatessa tuli itsellenikin hymy huulille, kaikkialle minäkin tuota Dreams sanaa viljelen, mutten kyllästy koskaan. Elämä on unelmia varten <3

2 kommenttia:

  1. Mielettömän söpö pikku ikkuna ja nyt on mullakin, jes :D Ja se pieni ovi, siitä tulee niin kiva tonne tyttöjen huoneeseen <3 Oli kiva pikaisesti nähdä, tulen kyllä joku päivä ajan kanssa ja sitten niitä vauvan juttuja jo ;) Mukavaa viikonloppua sulle!!!

    VastaaPoista
  2. Toi ikkunanpoka on kyllä kaunis ja sulla niin romanttinen sisustussilmä <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3