Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

maanantai 8. elokuuta 2016

Kuka niitä vuosia laskee?

Moikkis!

Aina löytyy hyvä syy juhlia. Näin minä yleensä ajattelen, arjen keskellä jokainen pienikin syy juhlaan pitää käyttää hyväksi ja järjestää jotain kivaa. Joka vuosi myös jollain lailla olen juhlistanut syntymäpäiviäni, mutta tällä kertaa en jaksanut mitään ihmeellistä.

Johtuen ehkä yhä keskeneräisestä kodista, alunperin kun suunnittelin, että tuparit olisi hyvä pitää samalla. Taitaa vaan tupaantulijasetkin siirtyä tuonne syyskuun lopulle, edessä olevat viikonloput ovat jo täynnä töitä, jalkapalloa, kokousreissuja, jne. Mutta näillä mennään :)




Syntymäpäivän aamu alkoi Myllykoskella jalkapallokentän laidalla, kun Valoturnauksen viimeinen peli oli vielä pelattavana. Pojat pelasivat vuotta vanhempien sarjassa ja nousivat upeasti pronssille! Koko viikonlopun kestänyt turnaus päättyi siis onnellisiin mitalijuhliin <3





Paikallisella Ronaldolla toki oma mukinsa <3 


Pienet synttärikahvit lähiperheen kesken sitten iltapäivällä juotiin, samalla mitalikahvien merkeissä :) Testattiin ensimmäistä kertaa myös uuden kodin takkaa, ai että mä odotan niitä syysiltoja, kun takkatuli paukkuu ja lämmittää <3 <3




Niin ne vuodet vierii ja lisää vuosia kertyy mittariin, vaikkakin minä ajatuksissa kuvittelin olevani jo vuoden vanhempi, heh! Sain siis yhden vuoden oikeastaan pois, kun ei osaa enää edes laskea ;)
Onko sillä tässä iässä enää niin väliäkään?

Tänään vein pojan aamulla futisleirille, 3 päivää tiukkaa treeniä ja illalla vielä 2 piirisarjan peliä, saattaa olla väsynyt poika torstaina ekana koulupäivänä.. ;) Minä nautin vapaasta ja laittelen kotia, alkaa kohta jo olemaan valmista!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3