Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

torstai 3. huhtikuuta 2014

Väriä Armi Ratian tyyliin

Torstai on toivoa täynnä :)

Näinhän sitä sanotaan. Ja tällä sanonnalla aloitan tänään päiväni. Ollut aika stressaava ja kiireinen viikko moninpuolin, siksi en ole ehtinyt kirjoitella blogiinkaan moneen päivään. Olen kuitenkin päättänyt nostaa taas itseni kiireen suosta ja vain hoitaa asian kerrallaan. Minulla on huono tapa antaa kiireen viedä minut mukanaan, nostaa stressiä ja lopulta ei saa mitään aikaiseksi. Tähän sopii hyvin pirteä Armi Ratian kortti, jonka toin Porvoon tuliaisena itselleni viime viikolla :)


Kauhea värien himo iskenyt minuun tänä keväänä, johtuuko se niin ihmeen pimeästä talvesta vai mistä. Mutta nämä Armi Ratian kortit veivät sydämeni ja näistä sain ihanan värikkään kollaasin pakastimen oveen :)






Minä olen yhä tällainen tekstihullu, rakastan erilaisia elämänohjeita kotona ja kyllä, myös luen niitä vähän väliä. Jotkut noista toki ovat hieman sarkastisia, mutta pitäähän elämässä olla hieman pilkettä silmäkulmassakin ;)




Näillä ohjeilla siis eteenpäin! Pidetään selkä suorana, katse tulevaisuudessa ja mieli aurinkoisena, niin elämä tuo tullessaan juuri sen mitä unelmoimme eniten :)

Aurinkoista ja pirteää viikkoa teille kaikille!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3