Sisustusliike Dreams

Sisustusliike Dreams

sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Meidän kodin "tumma" huone :)

Heissan!

Tänään on vietetty kotipäivää täysin lepäillen, pieniä kotihommia lukuunottamatta. Paljon oli vielä aamupäivällä ajatuksia, mitä tänään voisi tehdä, mutta sohva vei voiton :) Eikä siinä mitään, kyllä tässä on taas levon tarpeessakin välillä. Eilen oli ihana päivä Vantaalla, kun käytiin tutustumassa SIA:n valikoimaan showroomilla sekä Sisla-messuilla joulun uutuuksiin tutustumassa. Kaikkea todella ihanaa tulikin taas tilattua ja nyt vaan odotellaan että kuormia alkaa saapumaan!! Ensi viikolla taitaakin saapua aika moni joulukuorma, joten hommia riittää vielä paljon ennen JOULUMAAILMAN avaamista :)

Siivouspäivänä sain pestyä oikein kunnolla pikkuvessankin, peilikaapin sisusta myöten. Mä niin vihaan sitä peilikaappia ja muuton yhteydessä mietinkin kovasti, josko sen siitä ottaisi pois ja laittaisi kivemman peilin ja erillisen kaapin. Päädyin kuitenkin silloin siihen, että se on pultattu niin napakasti seinään, että jäljet ovat melkoiset jos sen poistaa ja olisi vaatinut vähän enemmänkin remonttia, joten se on jäänyt odottamaan parempaa aikaa. Kyllä se siitä vielä lähtee, joskus!

 
Minun ehdoton suosikkini, Artistry!! 


Isot, korkeat punaiset ruusut tuovat vessaan väriä

Siskoni toi tämän sydämen aikoja sitten, niin
kaunis teksti että jaksaa lukea aina vain uudelleen <3 

Lyhtytalon söpö koruhengari, Dreamsistä tietenkin!


Meidän kodin ainut huone, jossa tummia huonekaluja!
Mutta mä kyllä tykkään :)

Siinäpä muutama kuvan talon ainoasta tummaa sisältävästä huoneesta. Mä rakastin tuota peiliä niin kovin, että sen kanssa piti sitten saada muutakin tummaa. Hyllyt ovat olleet aikoinaan koivun väriset, mutta tummalla lakalla petsattuna tuli oikein mainiot! 

Onko teillä muuten jotain ehdotonta kosmetiikkamerkkiä? Itse olen jo 10v käyttänyt Artistrya, enkä vaihtaisi koskaan! Muissa asioissa, kuten vaatteissa, en ole merkkiuskollinen, mutta kosmetiikassa en tingi. Onkos muut merkkiuskollisia? 

Mutta nyt minä lähden nauttimaan pizzasta ja leffaillasta, kun tässä sohvalla kerrankin on niin hyvä olla :) 
Mukavaa sunnuntain jatkoa itse kullekin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, jokainen viesti teiltä minulle on tärkeä <3